Hanoi 31 maart - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Frank - WaarBenJij.nu Hanoi 31 maart - Reisverslag uit Xóm Pho, Vietnam van Frank - WaarBenJij.nu

Hanoi 31 maart

Blijf op de hoogte en volg Frank

31 Maart 2015 | Vietnam, Xóm Pho

Ja hoor, Malaysian Airlines heeft z'n best gedaan: zonder vertraging aangekomen in Hanoi. 1e dag sightseeingen net achter de rug en tis toch altijd weer ff wennen in zo'n onbekende stad. Maar, Hanoi is niet van de order van Bangkok of Delhi-grootte dus loopafstanden zijn okee. Verkeer is daarentegen nog hectischer, drukker, chaotischer ( Kan dat? Ja, dat kan). Scooters All over the place en stoplichten? Nooit van gehoord. Oversteken is, eh ...gewoon blik op oneindig en stoïcijns doorlopen.

Volkenkundig museum bezocht om alvast warm te lopen voor al die prachtige mensen die we hopelijk gaan zien in ons rondje Noorden. Kledij en sieraden zijn wonderschoon, we hebben d'r al zin an. Daarna nog wat cultuur meegepikt bij de Temple of Literature en rustig an weer richting hotel gelopen.

Onderweg rondgekeken naar een leuk restaurant om vanavond iets te eten. Nou, die zijn er genoeg! Advies is wel om een Engelstalige menu kaart te vragen, want "shredded bull penis with lemon grass" of "cup cakes of ant eggs" daar zijn we nog niet aan toe. Misschien als we in het hoge noorden zitten het er eens op wagen, maar voor nu, we call it a day!

• 31 Maart 2015 - 17:13

CatZ:

Hebben ze geen Babi pangang of een nasi Goreng? Have fun en let nderdaad een beetje op wat je voorgeschoteld krijgt.

CatZ

• 31 Maart 2015 - 17:47

Tessa:

Fijn dat jullie goed afgeleverd zijn in Hanoi :-). Altijd goed om te horen dat je niet uit de lucht gevallen bent.
    Nu in Hanoi nog op je tellen passen en dan zal het allemaal wel goed komen. Zo te lezen en te zien is het Grote Genieten begonnen!
    Eet lekker (vraag me af hoeveel mieren je nodig hebt voor een cupcake) en geniet van al het moois.
    Tess

P.S. Wil niet hebberig overkomen, maar als je nog plek in de koffer hebt voor een mooi lappie zijde?

• 31 Maart 2015 - 19:08

Marrylies:

Wauwie! Mooi en prachtig. De borduursels!!! Wat een lust voor het oog!

• 31 Maart 2015 - 21:07

Suus:

Hahaha, smakelijk! Geniet lieve mensen!

• 01 April 2015 - 08:30

Ingrid:

Wauw, wat ziet het er nu al geweldig en kleurig uit.
    Heel veel plezier.

• 01 April 2015 - 17:24

Brenda:

hihi dit klinkt heerlijk bekend!
    En ook al veel bekende plaatjes;)

Dat oversteken went wel, nog even en je bent een echte kamikazi oversteker!

Leuk hoor! Have fun!!