Naar het heuhe noorden - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Frank - WaarBenJij.nu Naar het heuhe noorden - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Frank - WaarBenJij.nu

Naar het heuhe noorden

Door: Bien en Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

14 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vroeg vertrokken voor een ritje Noorden. Doel is Cape Reigna. Via een leuke scenic route incl. ferry (Bien voorzag Mali taferelen: met zoveel mogelijk vervoersmiddel en nog veel meer personen op een veel te kleine ferry…maar ging prima).
Slaapplek geregeld (bleek mosquito-paradise, hele avond muggen gemept; camper kan opnieuw gewit) en toch nog even doorgereden naar Cape Reigna. Een belangrijke plek voor de Maori, voor de cultuurliefhebbers: zie de teksten op de foto.
Vuurtoren bekeken en een hikeje gemaakt. Mooie plek! Daarna doorgetufd naar onze volgende pleisterplaats: Hihi (geen geintje :) ). Aan zee, blauwe lucht en tjirpende krekels….. best afzien hier in NZ.

PS. Gezellig al die reacties! Ga zo door dan doen wij dat ook ;)

@Jeanette Is het een bossie rozen of een rood lampie?

@Angelique Geniet!!!

@Jeroen Ook de snelheid gevonden op het gravel!! wel eerst bulten op het kale koppie maar ut werkt

@Miriam Tijd genoeg om zo'n mooi hakerietje per DHL onze kant op te sturen. Aan de slag dus!

• 15 Februari 2012 - 06:38

Michael :

WOW!!

• 15 Februari 2012 - 08:24

Marrylies:

Welk een schoonheid...

• 15 Februari 2012 - 09:27

Guido:

Hoeveel schapen hebben jullie nu al geteld, of zijn het muggen geworden?? ;-)
    Dat ziet er wel heel mooi uit!

• 15 Februari 2012 - 09:59

Ruud:

Wow....heb je echt geen extra chauffeur nodig? En dat eten ziet er ook erg lekker uit, graag van elke maaltijd een foto ;-)

• 15 Februari 2012 - 10:55

Suus:

Geweldig! Wil terrruuuuuuuuuuuuuuuug!

• 15 Februari 2012 - 11:41

Tess:

Bij al dat ongerepte natuurschoon ga ik me wel afvragen wanneer de dinosaurussen op de proppen komen....het lijkt Jurassic Park wel. Prachtig! Zo te zien komt de inwendige mens ook niks tekort. Jammer van die muggen. In Noorwegen hebben ze speciale brandertjes om de rotzakkies op afstand te houden. Wie weet in N.Z. ook wel. Ben heel benieuwd naar de volgende belevenissen.
    Tess

• 15 Februari 2012 - 15:02

Maarten:

ziet er goed uit zeg!!

• 15 Februari 2012 - 16:33

Kina:

Ziet er allemaal gaaf uit, en mooi groen, vergeleken met zandbak in Mali, wat ook zijn charme heeft…toch. En het eten en de wijntjes zijn goed geregeld zie ik, lekker hoor geniet van al het moois!

• 15 Februari 2012 - 20:39

Miriam:

Pfff..wat prachtig allemaal....maar wat hebben jullie al veel gezien. En wat gaan jullie allemaal nog zien.....??!! Ik ga maar snel aan de haak! A big hug Mir

• 16 Februari 2012 - 07:52

Annemarie:

Wauw Sabine & Frank! Wat ziet dit er fantastisch uit!! Nieuwe trend voor Patrick wordt onbetaald verlof.. Bijzonder leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Geniet!!

• 16 Februari 2012 - 14:41

Isabelle:

ziet er schitterend uit!! geniet er lekker van!!

• 18 Februari 2012 - 19:07

Damnoda:

Voor het uitzicht hadden jullie kennelijk niet weg gehoeven... :-) Schitterend zeg!