Oproep geannuleerd: 2e versnelling gevonden - Reisverslag uit Opononi, Nieuw Zeeland van Frank - WaarBenJij.nu Oproep geannuleerd: 2e versnelling gevonden - Reisverslag uit Opononi, Nieuw Zeeland van Frank - WaarBenJij.nu

Oproep geannuleerd: 2e versnelling gevonden

Door: Bien en Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

12 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Opononi

Pakiri-Opononi

Dag 2 sturen: gaat al veel relaxter. Wel langer over route gedaan dan op de kaart lijkt. Gaan we ons vast nog vaker in vergissen. Prachtige natuur en route.
Veel bevolking en de wat regen onderweg. Aangekomen in Opononi: stralende zon, blauwe lucht en een geweldige plek om te ' camperen' . En nou niet weer door willen jakkeren. Nee, 2 nachtjes bij Opo en Noni. Overdag genieten van zonnetje en lekker aan tutten, einde middag de 'Twilight' encounter tour: met een Maori door het Waipoua forest met 1 van de grootste Kauri bomen: gids vertelt over Maori Culture en het belang van het woud voor hun cultuur. "misschien een blik in de de keuken van de Marori Spirits of woudreuzen knuffelen" who know's!

• 12 Februari 2012 - 08:49

Stef:

Heb je bij taxi Weesp een busje gehuurd?

• 12 Februari 2012 - 11:07

Ruud:

Stoer man! Jammer ik had me al willen aanmelden, koffers stonden al gepakt :-)

• 12 Februari 2012 - 13:34

Miriam:

oohhh..wat een raar idee dat jullie daar zo ver weg zitten en wij hier net van de schaatsen stappen. Geniet hier thuis op de bank heerlijk van jullie reisverslag. Heerlijk!!
    Geniet van de camper, ( staat jullie best wel!) Eigenlijk had ik een kekke gehaakte blanket mee moeten geven..voor het Pipo & Mamaloe gevoel....
    Geniett met volle teugen, wij genieten thuis mee..( het sneeuwt hier nu weer..)
    A big hug Mir

• 12 Februari 2012 - 14:11

Pa Pinkelman :D:

Heerlijk om te lezen!! En dan die foto's, WOW! Mag ik de camper na jullie reserveren, alleen dan met een groter toilet en douche hahahaha. Ow nu ben ik pas echt jaloers maar zeg geniet ervan en keep em coming deze heerlijke verhaaltjes

Ltrz!!

• 12 Februari 2012 - 15:55

Tess:

Zeg, je hebt toch wel je camping smoking ingepakt? Jut en Jul op de camping, wie had dat ooit gedacht! Best wel avontuurlijk, toch? Zeker als je met een local de bush in mag. Als ik zo de foto's zie hebben jullie weinig last van files. Qua weer hebben jullie het beter getroffen dan wij. Maar ja, daar ga je dan ook voor naar de andere kant van de aardkloot. Hier begint het nu een kliederzooitje te worden. Misschien moeten we ook maar een "sabbatical" nemen....
    Take care! Liefs, Tess

• 12 Februari 2012 - 19:28

Jacqueline:

Mooie foto's, doet me soms aan Canada denken. knap dat het chaufferen zo snel al goed gaat, en links rijden lastig? xx Jacq

• 13 Februari 2012 - 08:43

Jeroen Beeke:

Geweldig !!

• 14 Februari 2012 - 17:05

Angelique:

Hoi,

Het ziet er nu al helemaal geweldig uit op de foto's. Wij zitten hier in de sneeuw in Oostenrijk en vermaken ons ook prima. Maar wel een verschil, jullie in de korte broek en wij dik in de warme sokken en wanten met thermo ondergoed aan. Het is hier namelijk -20.
    Heel veel plezier daar en stuur maar door al die verslagen en vooral ook al die prachtige foto's.

• 14 Februari 2012 - 20:45

Jeanette:

Bij jullie thuis alles oké. En even voor Bien: heb even wat in je vensterbank gezet ;)