Bariloche en de zeven meren - Reisverslag uit Isla Huemul, Argentinië van Frank - WaarBenJij.nu Bariloche en de zeven meren - Reisverslag uit Isla Huemul, Argentinië van Frank - WaarBenJij.nu

Bariloche en de zeven meren

Blijf op de hoogte en volg Frank

24 November 2014 | Argentinië, Isla Huemul

Na 2 reis dagen zijn we aangekomen in Bariloche, ergens halverwege Argentinië grenzend aan de Andes.
Op de Airport in een autootje gestapt op zoek naar "treehouse with lakeview".
Nou, gevonden, kunnen we wel zeggen! Vanuit de woonkamer en de slaapkamers een gewéldig uitzicht over het meer en de bergen op de achtergrond.
Het is een super gezellig houten huis tegen de berg aangebouwd.

We hebben hier het rijk alleen en een volledige keuken tot onze beschikking dus we kunnen op een voor ons normale tijd eten (de Argentijnen zijn nog erger dan de Spanjaarden: om 10 uur 's avond eten is 'vroeg'!).
Na het verorberen van de avondmaaltijd rest ons nu nog de afwas.
Je moet er wat voor over hebben om wakker te worden met zo'n uitzicht....

• 25 November 2014 - 18:03

Tessa:

He, zo'n afdruiprekkie heb ik ook! Dat uitzicht dan weer niet. En daar gaat het om, toch? 't Is weer fraai. Nog maar even blijven afwassen dan?

• 25 November 2014 - 21:03

Annemiek:

wat een waanzinnig uitzicht... je zou er bijna blijven ;-))))

• 25 November 2014 - 22:54

Angelique:

Nou ik zie het al daar hoef ik niet heen........Ik mis de stranden met kuilen en te veel mensen, de kroketten en frikadellen en vooral die heerlijke drukte om je heen.
    Nee hoor alleen maarl mooie natuur en vooral die rust...niets voor mij ;-)))
    Veel plezier en geniet ervan!