PVD: Bootje geannuleerd - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Frank - WaarBenJij.nu PVD: Bootje geannuleerd - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Frank - WaarBenJij.nu

PVD: Bootje geannuleerd

Door: Bien en Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

23 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Nou ja zeg! Ook hier vallen vervoersmiddelen uit om onbekende reden. Ferry van half 11: jammer-de-bammer, die gaat vandaag niet. U staat nu op die van 8 uur vanavond geboekt..........wel PVD!

Afijn, na half uurtje balen reisplan ietsepietsie bijgesteld en misschien wel in ons voordeel. Vandaag is het nl. erg winderig en grijs en morgen ziet het weer er super uit aan de overkant. De Charlotte Drive (mooie route in het noorden van het zuidereiland) met zonnetje is vast veel leuker dan met grijze lucht.

We genieten van jullie reacties!

@Tess/Lars: geef M&G een dikke zoen

• 22 Februari 2012 - 22:37

Marrylies:

Kinderen, wees blij dat er geen Pro Rail mee gemoeid is, anders zou je dat mooi weertje van morgen óók niet halen, geloof me. Dus nogmaals: lucky basterds :)!
    Een big hug van mw. Lodewijks.
    Zaterdag premìère! Brrrr......

• 22 Februari 2012 - 22:40

Guido:

Balen, maar liever een fijn zonnetje!
    Mochten jullie nog tijdverdrijf zoeken en in de buurt zijn van de Bob Barker. Kan je vragen of de kapitein er is, voor een rondleiding of zo. Is oud WPT collega van me, Alex Cornelissen.
    Veel plezier!

• 23 Februari 2012 - 13:06

Suzanne Roodzant:

HI Sabine,

Juppie de folder heb ik net akkoord gegeven. Dus.... rust ;) Goed gevoel!!
    Alles is goed gegaan, wel weer een race tegen de klok en soms tot 10 tellen.
    Maar ben trots op ons eindreslutaat!!!
    Ga nu heerlijk op me gamak al jullie reisverhalen lezen en foto's bekijken.

Geniet!!!!

Groetjes Suzanne

• 24 Februari 2012 - 16:03

Tess:

Hopelijk zijn jullie ondertussen aan de overkant beland en genieten/hebben genoten van een zonnige dag. Met M&G alles goed. Ze genieten mee van jullie verslagen. Die zoen komt wel goed.
    Liefs, Tess

• 24 Februari 2012 - 18:30

Annemiek:

Heerlijk die reisverhalen.....Ga zo door...
    XX

PS Suzanne heeft de 0 vergeten achter de 10......

• 24 Februari 2012 - 23:45

Angelique & Kees:

We zitten nu kwijlend naar de mooie foto's te kijken en vragen ons af waarom jullie daar zitten en wij hier? We leven steeds meer in de overtuiging dat wij ook voor een sabbitical down under moeten. Plannen hebben we genoeg en die worden door jullie foto's en reisverslagen alleen maar meer aangewakkerd. Blijf dus doorgaan met de mooie verslagen en de indrukwekeknde foto's. Bewaar ook alle recepten van het heerlijke en gezonde eten want dat ziet ook prima uit. Heel veel plezier nog!