Weerzien Perito Moreno - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Frank - WaarBenJij.nu Weerzien Perito Moreno - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Frank - WaarBenJij.nu

Weerzien Perito Moreno

Blijf op de hoogte en volg Frank

04 December 2014 | Argentinië, El Calafate

Hidihi!

In the rebound vandaag: de wereldberoemde Glacier Perito Moreno! Op onze eerdere Argentinië trip viel onze bakkus al open van dit wereldwonder....hoe zal dat nu zijn, tig jaar en de nodige reiservaringen later??

Dit keer geen tour, maar op ons eigenste gemak met een huurauto naar het National Parque Los Glacieros gereden. Geen hurry, hurry, maar alle tijd om te genieten van dit natuurgeweld waar je zowat met je bakkus bovenop staat. En 'wat is ie big man'!! Nog net zo indrukwekkend als de 1e keer!

's Morgens helaas donkere luchten en regen, maar wij laten ons niet kennen: geduld en gewoon wachten tot de zon doorbreekt. En ja hoor, ook nu weer vette mazzel: om 'n uurtje of 3 gaat er een lichtje aan boven het ijsblauw en donderen er ook nog de nodige brokken ijs naar benee, oorverdovend alsof er een kanon afgaat.... Volgens Lonely Planet is een bezoek aan de P.M. een audio+visual show.. Aha, we've got it ;)
Afijn, wie weet komen we hier nog 'n keer....je weetutnie....inshalah....

Morgen deel 4, tevens laatste deel van deze superreis: Buenos Aires. Ook vast weer een fijn weerzien. Hasta mañana!

• 05 December 2014 - 08:09

Ruud:

Dit blijft mooi, al ga je er 100 keer heen!

• 05 December 2014 - 10:16

Tessa:

Ontzagwekkend indrukwekkend! Hopelijk ligt-ie er de volgende keer nog steeds zo bij. Jeweetutnie ;)

• 08 December 2014 - 17:26

CatZ:

Wat een fantastische foto's, in het echt is het nog veel indrukwekkender denk ik....