Auckland, city of sails - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Frank - WaarBenJij.nu Auckland, city of sails - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Frank - WaarBenJij.nu

Auckland, city of sails

Door: Bien en Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

22 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Christchurch - Auckland

Zo, da's even wat anders na 6 weken iedere avond bed opbouwen en 's morgens met een koude neus wakker worden: een super kamer met mega bed en chique badkamer op loopafstand van alle Aucklandse gezelligheid. Zo'n stad heeft ook wel weer wat! Gisteren helaas vanaf middag pisweer, maar vandaag stralend. In de haven lagen wel wat leuke bootjes (ja Stef, ook hier zeiden wij weer zoals zo vaak: dit is wel een echt Stef-plekje)….
En of we nog niet genoeg dierengebeuren hebben gezien, ook nog even het beroemde aquarium/arctic world meegepikt. Morgen nog een dagje museum en dan is het toch echt tijd om naar huis te gaan.
Dus lieve lezers….dit is de laatste bienenfrank-mail van deze trip. Waarzijnwij.nu de volgende keer??? Voor jullie en voor ons nog een verrassing!

PS Wow, 3 babytjes... wat een geluk!

• 22 Maart 2012 - 07:21

Ruud:

berichtje wordt niet geplaatst, probeer dis ik het nog een keer. mocht ie dubbel zijn the so will be it...Bedankt guys voor deze trip, ut was net of ik er zelf bij was :-)

• 22 Maart 2012 - 07:24

Ruud:

Enne spijtig dat het voorbij is maar...1 voordeel, de lente is hier begonnen en niet alleen meteorologisch! Het is zonnig, graadje of 16 tot 19, dus jullie hebben die sneeuw erg handig overgeslagen. Welkom thuis!

• 22 Maart 2012 - 15:59

Tess:

Ik heb genoten van jullie bij tijd en wijle hilarische verslagen. ik ga er van uit dat het voor jullie nog meer feest is geweest. Enfin, de verhalen horen we nog. Ook wel fijn als jullie er weer zijn hoor :-).
    Een goed laatste stukje van de reis!
    Tess

• 22 Maart 2012 - 17:14

Lars:

Wij zijn de volgende keer waar jullie zijn! Gaat ook als lezer snel, 6 weken. Binnenkort echte zoenen. Xxx Lars

• 25 Maart 2012 - 21:52

Glenda: