Naar de We(s)t Coast! - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Frank - WaarBenJij.nu Naar de We(s)t Coast! - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Frank - WaarBenJij.nu

Naar de We(s)t Coast!

Door: Bien en Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

26 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Westport

Marahau-Westport (Carters Beach)

Na weer een hersenkraker (gaan we wel of niet kajakken), toch besloten richting Westkust te rijden (alias de Wet Coast). Prachtig weer bij vertrek, grijs bij aankomst in Carters Beach. Slaapplek geregeld en nog effe doorgetufd naar de Seal Colony er vlakbij. Geweldig! Een groep zeeleeuwen huist daar: de papa's waren al vetrokken, de mama's + kids lagen er nog. Met Animal Crackers in je achterhoofd, heb je zo een aflevering bij elkaar verzonnen. Ma ligt het grootste gedeelte op haar rug met poten omhoog (alsof die rotsen een ware Hasting-matras is) en die jonkies hoppen lekker clumsy van rots naar rots…… Volgende dag bij mooier weer boel nog een keer bekeken en de Coastal Walk gelopen: een mooi begin van de dag!

• 29 Februari 2012 - 14:57

Lars:

Ha Bien en Frank,

Jullie maken natuurlijk een onvergetelijke reis, die ook bij ons veel indruk maakt. We hebben alleen niet zo veel gelegenheid dat te laten weten. Een schril contrast jullie reis met mijn werk...
    Mag ik bij deze een verzoek doen? Hoe zijn de kiwi's (ik de bedoel de mensen). Heel anders in doen en laten dan wij, of juist niet? Amerikaans, engels, inboorlingen met een botje door de neus, westers of juist aziatisch of z) overig? Ik ben wel benieuwd.

• 29 Februari 2012 - 22:24

Ronnie...:

Oooh, dat zijn kleiduiven....
    Nu nog een kiwi...
    Heeeel veeeeeel plezier de laatste 5 weken.. hahaha