Het zuider eiland! Op naar Abel Tasman N.P. - Reisverslag uit Marahau, Nieuw Zeeland van Frank - WaarBenJij.nu Het zuider eiland! Op naar Abel Tasman N.P. - Reisverslag uit Marahau, Nieuw Zeeland van Frank - WaarBenJij.nu

Het zuider eiland! Op naar Abel Tasman N.P.

Door: Bien en Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

25 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Marahau

Late overtocht dus late aankomst in Picton op het zuider eiland. Slaapplaats in Wellington al geregeld, dus no worries, mate!
Na een stevig ontbijt op onze hi-di-hi camp site (deze was nogal into the families….) begonnen met de beroemde Queen Charlotte Drive. Frank effe spierballen bijhouden vanwege alle bochten. Prachtige vergezichten en… mooi weer!
Onderweg, jawel Kina: je eigen oord + holiday camp hier in het verre Nieuw Zeeland. Man, jij hebt toch overal je goudmijntjes :)

Nu in Marahau Beach Camp, hart van het Abel Tasman National Park. Wat een natuurpracht! Met de watertaxi afgezet bij een verlaten strand en vanaf daar de coastal walk gelopen tot eind station: watertaxi kwam ons daar weer oppikken. Prachtig weer, heerlijke hike en ' s avonds super gegeten bij de camp-toko: wat wil een mens nog meer?? Die Kiwi's hebben het hier maar goed voor elkaar.

PS jemig-de-pemig: Dexter seizoen 6 is afgelopen….we vallen in een gat :)

PS2 Angelique, ga maar vast sparen! Jij gaat dit ook heeeel leuk vinden :)

• 25 Februari 2012 - 10:26

Suus:

Jezus jongens wat fantastisch geweldig!! Die hike is idd supert he. Watertaxi ook hele belevenis want moi sprong van de tax flats in het water :-) Sprong was hoog ipv ver hahaha! Begonnen met wet feet, maar met die hitte zo weer droog. Heel gaaf om jullie te volgen in woord in beeld! Dus keep up the good work :-)

• 25 Februari 2012 - 10:58

Ruud:

En dan die laatste minuut van Dexter season 6....

• 25 Februari 2012 - 19:50

Miriam:

OOoooohhhhhh.......sjemig de pemig..jongens wat gaaf!! ( oke, ik weet het mijn reactie wordt ietwat eentonig..)
    ( en Kina beach..waaahh ..TOP! )
    big kiss

• 26 Februari 2012 - 07:55

Tess:

Ziet er alweer heel anders uit dan het noorder eiland. Bijna tropisch Bounty. Maar is die hier in de buurt niet vergaan? Zal nog lastig worden om straks een fotoboek te maken. Zoveel moois, dat wordt moeilijk kiezen!
    Blijf genieten, doen wij ook.
    Hug, Tess

• 26 Februari 2012 - 12:27

Kina:

Gaaf, ik was al een currency is papua new guinea en nu ook holiday camp op zuider eiland. Papua ligt wel in de buurt natuurlijk. Mooie foto’s weer, waarschijnlijk veel te veel voor 1 boek, of het wordt een nogal dik boek-:) krijg trouwens wel weer trek in een flinke hike als ik dat zo zie!

• 28 Februari 2012 - 08:24

Mirjam (WPG):