Nog een berichtje uit het land der carnivoren - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Frank - WaarBenJij.nu Nog een berichtje uit het land der carnivoren - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Frank - WaarBenJij.nu

Nog een berichtje uit het land der carnivoren

Door: Frank en Sabine

Blijf op de hoogte en volg Frank

26 Januari 2006 | Argentinië, Buenos Aires

Heerlijk eten hier in BA, vooral bergen vlees (de kleine steak op de kaart was al bordvullend!) en een heerlijke vino del casa voor weinig dus elke avond 2 lallende Holandesi over de avenida Defensa (da mag dús nie!!)
Verder de highlights afgewandeld (met gevaar voor verstuikte enkels ivm vele gaten in de stoep): mooie wijken beetje a la de Jordaan, veel parken (altijd goed voor een picknick tussen de middag) en in hartje stad een mega begraafplaats, wat heet begraafdorp incl. straten en nummers, hier ligt ook Evita Perón.

Verder met gevaar voor eigen leven naar de beruchte wijk La Boca getogen, voor de voetbalkenners: pluisje alias snuifje is hier begonnen. Het gevaar lag waarschijnlijk niet in de banditos, maar in de truckloads full of Americans, compleet met fluo sticker op tshirt. Na vertrek waren alle kramen uitverkocht!

Na de wandel uitblazen op een terrasje met de kop in de zon; we hebben sneeuwbrillen uitgedeeld aan omstanders en zien er niet meer uit: agrarisch bruin :cool:
´s Avonds genieten van de tango op het plein met een biertje erbij, kortom niet verkeerd!
Jammer dat BA niet wat dichter bij ligt, leuk stedentripje tussendoor.
Morgen vliegen naar El Calafate....op naar de gletscher Perito Moreno.
Adios!

• 27 Januari 2006 - 08:08

Ruud:

Klinkt erg bekend allemaal(ik wil ook weer, wijntje, biertje in BA!), ik zie het voor me en helemaal met die Foto van La Boca van dat mooie schuine straatje met die balkons...pfffhhhh you lucky bastards! Ik ben benieuwd hoe jullie de perito moreno gaan zien!!dat was voor ons de mooiste en vetste die we in ons leven hebben gezien. Nou jullie nog!

• 27 Januari 2006 - 08:39

Marrylies:

Stijf van de spierpijn (gisteravond gebodypumpt) en met een maskertje op m'n hoofd, lees en verlustig ik me aan jullie relaas. Inderdaad; een citytripje BA is wel érg deca! Veel plezier nog, jullie!
    Ik zal Like aan m'n boezem drukken straks, Bien. ;-)
    XX, M

• 27 Januari 2006 - 10:23

Ricardo@wpsportmedia.nl:

klinkt wel errug lekker
    heel wat anders dan onze temperaturen: mijn wangen beginnen net pas een beetje te ontdooien van het fietstochtje naar de kloof: brrr
    hartstikke leuk trouwens dat contact via zo'n website met de andere kant van de wereld: voelt toch dichtbij!
    veel plezier
    op naar jullie nwe berichten

• 27 Januari 2006 - 10:27

Mum En Gerard:

het huis in weesp staat nog!we leven mee met de jongens overzee!liefs, groetjes en een dikke zoen.

• 27 Januari 2006 - 15:11

Lia & Barth:

Ook wij zijn veilig aangekomen , helaas geen bruine knikker wel vino

• 27 Januari 2006 - 15:15

Brigitte:

He Sabine, wat is het leven dan saai zo achter mijn computertje al die reisjes boeken en dan ook nog leuke reisverhalen lezen....met vino en zo.... ole ik groet jullie!

• 28 Januari 2006 - 15:18

Inge:

jaloers in deze tijd op een terrasje heerlijk ben benieuwd hoe de reis verder verloopt

• 05 Februari 2006 - 09:59

Mar:

Zijn de UNOX mutsen / handschoenen ook uitgedeeld............................