De voorpret is begonnen - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Frank - WaarBenJij.nu De voorpret is begonnen - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Frank - WaarBenJij.nu

De voorpret is begonnen

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

20 Januari 2006 | Nederland, Weesp

Eindelijk is het dan zover.
We gaan naar patagonie!
Vandaag begonnen met het pakken van de tassen.
oh oh oh, wat gaan we nu weer meenemen en wat niet. Ik wil onder de 10 kilo blijven want tenslotte ben ik ook al 42 en je moet er toch de hele vakantie meesjouwen maar goed de schoenen staan in het vet en de rugzak is gevuld. Ipod vol muziek en de batterij van de camera opgeladen alle reispapieren zijn in huis kortom we zijn er klaar voor. Ook wil kina en linda en ruud en suus bedanken voor de landkaarten. Nu weet ik in ieder geval waar ik de ice hike moet beginnen.
groeten van bien en frank
tot Lat0r

• 20 Januari 2006 - 14:22

Mirjam (van De Studio):

Wat spannend zeg, ben benieuwd naar jullie volgende bericht(en). De foto's worden natuurlijk uitgeprint en hier op de studio opgehangen! Veel plezier!! (nu ben ik jaloers :-))

• 20 Januari 2006 - 14:32

Harry (van De Beddenzaak):

wat is het bed toch netjes opgemaakt.

• 20 Januari 2006 - 14:49

Kina:

Lekker hoor, ben ook jaloers, ook op je nieuwe iPod! Mooi embleem van A’dam op je rugzak trouwens. Volgende week al wandelen in Torres del Paine, mooi vooruitzicht. Ben benieuwd hoe je de klim naar de Torres gaat beleven. Ik lees het volgende week wel! Gr, Kina en Linda.

• 20 Januari 2006 - 15:18

FrenZ:

He harry dat weet je toch!
    Dat heb ik van jouw geleerd

• 20 Januari 2006 - 16:27

Ricardo@wpsportmedia.nl:

Dat ziet er allemaal weer tiptoppie uit!
    Ciaoooooo

• 20 Januari 2006 - 16:43

Jeffrey (voorheen Jennifer):

Veel plezier!

• 20 Januari 2006 - 20:37

Pieter:

Nou he, dag hoor, leuk, tot uuuhh, veel, leuk hoor, en toch veel, nou enne, harstikke veel , leuk hoor, enne enorm veel plezier (stelletje?)
    Greethings,

• 20 Januari 2006 - 21:24

Miriam:

Hai Globetrotters,
    ziet er allemaal weer goed uit..!! Heel veel plezier jullie, geniet er goed van. Als jullie terug zijn schuiven jullie maar aan voor oerhollandse pot!!
    Dikke-reis-zoen van ons

• 21 Januari 2006 - 09:49

Ruud:

sjesuss...'k kan nie wachtuh op de verhalen en de foto's!
    En die Ipod... ggggrrrrmmmmppphhhh :-)

Mzzl
    Ruud

• 23 Januari 2006 - 09:10

Christel:

Hoi Bien,
    je had dat adres nog tegoed van die parilla bij San Telmo. Ben de naam kwijt, maar denk dat het 1 van onderstaande 2 moet zijn (staan ook in de LP).
    1 La Vieja Rotisseria (Defensa, between Carlos Valvo & Estados Unido).
    2 El Desnivel (Defensa 855, iets verder vanaf Plaza Dorrego)

Wij waren er in de winter, dus binneneten wilde je wel. Kan natuurlijk best dat jullie alleen maar buiten op terrassen blijven hangen.

Heel veel plezier, ik ben jaloers! Ik zal op de prive mail nog een foto sturen van de Fitz Roy in de winter, kan je vergelijken!
    Geniet er van.

groet
    christel

• 24 Januari 2006 - 17:54

CatZ:

Yo vrienden, als jullie dit lezen sta ik ook in de vrieskoud in Oostenrijk. Heel veel plezier en tot snel.

Liefs CatZ